Skip to main content

Pogoji poslovanja

REKLAMACIJE STORITEV

Ponudnik storitev je podjetje Lassana.
Izvajalec storitve je pri ponudniku zaposlen frizer, pediker ali kozmetik.

Izvajalec opravi dogovorjeno storitev za naročnika, ki se zaveže za to plačati določeno ceno. Pri tem izvajalec upošteva morebitna nadaljnja navodila naročnika in zaključi dogovorjeno storitev, ko se izdelek sklada z naročnikovimi navodili oz. se jim zadovoljivo približa glede na tehnične in druge objektivne omejitve.

Takoj po opravljeni storitvi izvajalec v imenu ponudnika storitev naročniku izda račun, ki ga je slednji dolžan plačati takoj, razen v primeru, ko med naročnikom in ponudnikom obstaja drugačen pogodbeni dogovor. V primeru, da naročnik po izdaji računa ugotovi nepravilnost pri opravljeni storitvi lahko o tem obvesti izvajalca in zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti. Izvajalec po presoji upravičenosti reklamacijskega zahtevka odpravi nepravilnosti. V kolikor se naročnik ne strinja s presojo izvajalca ali želi, da nepravilnosti odpravi drug izvajalec, mora reklamacijo s slikovnimi dokazi nasloviti na e-naslov info@lassana.si ponudnika storitev, ki po presoji upravičenosti za naročnika organizira odpravo nepravilnosti.

Rok za podajo zahtevka je 24 ur po opravljeni storitvi. Ponudnik storitve omogoča odpravo nepravilnosti v roku 8 dni po opravljeni storitvi. V kolikor naročnik v tem času ne omogoči izvajalcu odprave napake se šteje, da odstopa od reklamacijskega zahtevka. Če izvajalec v roku 8 dni ne odpravi napake po lastni krivdi, se z naročnikom dogovori za vračilo kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi.

 

KORIŠČENJE STORITEV V PAKETU

Pogoji koriščenja paketov storitev v salonu Lassana so določeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov Republike Slovenije (ZVPot-1) in drugimi veljavnimi predpisi. Paketi storitev, kupljeni v Lassani, imajo veljavnost 2 (dve) leti, pri čemer ta rok začne teči od dneva nakupa paketa. Po izteku tega roka vsi neizkoriščeni tretmaji, brez nadaljnjega opozorila, prenehajo veljati in jih ni več mogoče koristiti, niti prenesti na drugo osebo.

V primeru, ko je stranka že pričela s koriščenjem tretmajev iz kupljenega paketa, vračilo kupnine oziroma sorazmernega dela plačanega zneska ni mogoče. Stranka s svojim nakupom paketa izrecno soglaša, da je vračilo denarja ob delni izrabi paketa izključeno. V primeru, da stranka v roku 2 (dveh) let od dneva nakupa še ni izkoristila nobenega tretmaja v kupljenem paketu, lahko poda zahtevo za vračilo celotnega plačanega zneska izključno v obliki dobropisa. Dobropis se lahko uporabi zgolj za koriščenje drugih storitev v salonih Lassana in ga ni mogoče zamenjati za gotovino.

V primeru, da v Lassani prenehamo izvajati storitev, za katero je stranka kupila paket, ima stranka pravico do vračila vrednosti nekoriščenega dela tretmajev v obliki dobropisa. Dobropis lahko stranka uporabi za katerokoli drugo storitev, ki jo nudijo saloni Lassana. Stranka z nakupom oziroma s potrditvijo nakupa paketa potrjuje, da je s temi pogoji seznanjena ter da jih v celoti sprejema.