Skip to main content

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI ONLINE NAROČANJA

V podjetju Lassana d.o.o. si prizadevamo ohranjati visok nivo izvedbe storitev. Da bi zagotovili nemoteno izvedbo storitev ter ohranili visoko kvaliteto, za izvedo online naročanja veljajo naslednji pogoji:

1. Rezervacija termina

Rezervacija termina je možna preko našega spletnega mesta https://lassana.si/, kjer si lahko izberete frizerski salon, želeno storitev, strokovnjaka in termin (datum in čas obiska). Ob rezervaciji termina bomo z vaše strani potrebovali določene osebne podatke. Te podatke potrebujemo, da rezerviramo termin in komuniciramo z vami v primeru sprememb ali odpovedi.

Termin je rezerviran s klikom na gumb POTRDI.
S klikom na gumb potrdi, je termin fiksen in zavezuje tako vas kot tudi podjetje Lassana d.o.o.

2. Sprememba ali odpoved rezervacije

Rezervacijo lahko uredite znotraj naročniškega vmesnika, ki ga ponujamo. Prav tako lahko rezervacijo uredite preko povezave, ki jo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob rezervaciji.
Rezervacijo lahko uredite tako da spremenite izbran termin ali v celoti odpoveste rezervirani termin.
Rezervacijo lahko brezplačno spremenite ali v celoti odpoveste, do 24 ur pred rezerviranim terminom.

3. Neprihod ali prepozna odpoved termina

V kolikor na rezerviran termin ne pridete ali ga odpoveste manj kot 24 ur pred datumom termina, vam bomo zaračunali neprihod oz. prepozno odpoved skladno z našim cenikom. Strošek prepozne odpovedi oz. neprihoda na termina znaša 20,00 EUR.
Odgovornost za neprihod oz. prepozno odpoved termina nosite v celoti sami.

4. Zamuda termina

V kolikor na dogovorjen termin zamudite več kot 15 minut, si pridržujemo pravico, da storitve ne opravimo. Zamuda termina namreč lahko vpliva na kvaliteto izvedene storitve, prav tako pa lahko zamuda termina vpliva na termin stranke, ki je naročena za vami.

5. Veljavnost

Ti splošni pogoji poslovanja stopijo v veljavo z dnem objave in veljajo do preklica in/ali spremembe. Posodobljena različica bo vedno na voljo v naročniškem vmesniku podjetja Lassana d.o.o.

 

REKLAMACIJE STORITEV

Ponudnik storitev je podjetje Lassana.
Izvajalec storitve je pri ponudniku zaposlen frizer, pediker ali kozmetik.

Izvajalec opravi dogovorjeno storitev za naročnika, ki se zaveže za to plačati določeno ceno. Pri tem izvajalec upošteva morebitna nadaljnja navodila naročnika in zaključi dogovorjeno storitev, ko se izdelek sklada z naročnikovimi navodili oz. se jim zadovoljivo približa glede na tehnične in druge objektivne omejitve.

Takoj po opravljeni storitvi izvajalec v imenu ponudnika storitev naročniku izda račun, ki ga je slednji dolžan plačati takoj, razen v primeru, ko med naročnikom in ponudnikom obstaja drugačen pogodbeni dogovor. V primeru, da naročnik po izdaji računa ugotovi nepravilnost pri opravljeni storitvi lahko o tem obvesti izvajalca in zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti. Izvajalec po presoji upravičenosti reklamacijskega zahtevka odpravi nepravilnosti. V kolikor se naročnik ne strinja s presojo izvajalca ali želi, da nepravilnosti odpravi drug izvajalec, mora reklamacijo s slikovnimi dokazi nasloviti na e-naslov info@lassana.si ponudnika storitev, ki po presoji upravičenosti za naročnika organizira odpravo nepravilnosti.

Rok za podajo zahtevka je 24 ur po opravljeni storitvi. Ponudnik storitve omogoča odpravo nepravilnosti v roku 8 dni po opravljeni storitvi. V kolikor naročnik v tem času ne omogoči izvajalcu odprave napake se šteje, da odstopa od reklamacijskega zahtevka. Če izvajalec v roku 8 dni ne odpravi napake po lastni krivdi, se z naročnikom dogovori za vračilo kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi.

 

KORIŠČENJE STORITEV V PAKETU

Pogoji koriščenja paketov storitev v salonu Lassana so določeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov Republike Slovenije (ZVPot-1) in drugimi veljavnimi predpisi. Paketi storitev, kupljeni v Lassani, imajo veljavnost 2 (dve) leti, pri čemer ta rok začne teči od dneva nakupa paketa. Po izteku tega roka vsi neizkoriščeni tretmaji, brez nadaljnjega opozorila, prenehajo veljati in jih ni več mogoče koristiti, niti prenesti na drugo osebo.

V primeru, ko je stranka že pričela s koriščenjem tretmajev iz kupljenega paketa, vračilo kupnine oziroma sorazmernega dela plačanega zneska ni mogoče. Stranka s svojim nakupom paketa izrecno soglaša, da je vračilo denarja ob delni izrabi paketa izključeno. V primeru, da stranka v roku 2 (dveh) let od dneva nakupa še ni izkoristila nobenega tretmaja v kupljenem paketu, lahko poda zahtevo za vračilo celotnega plačanega zneska izključno v obliki dobropisa. Dobropis se lahko uporabi zgolj za koriščenje drugih storitev v salonih Lassana in ga ni mogoče zamenjati za gotovino.

V primeru, da v Lassani prenehamo izvajati storitev, za katero je stranka kupila paket, ima stranka pravico do vračila vrednosti nekoriščenega dela tretmajev v obliki dobropisa. Dobropis lahko stranka uporabi za katerokoli drugo storitev, ki jo nudijo saloni Lassana. Stranka z nakupom oziroma s potrditvijo nakupa paketa potrjuje, da je s temi pogoji seznanjena ter da jih v celoti sprejema.