Skip to main content

Politika zasebnosti

Naše podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov naše spletne strani, spletne trgovine in naših storitev, zato bomo storili vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Namen te politike je seznaniti obiskovalce spletnih strani LASSANA o varovanju njihove zasebnosti. Upoštevajte, da lahko to politiko posodobimo o čemer vas bomo obvestili z objavo na naši spletni strani, Prosimo vas, da spremljate obvestila o posodobitvah in se seznanite z najnovejšo verzijo politike zasebnosti pred uporabo naših storitev.
Najnovejša verzija politike zasebnosti vam je na voljo tukaj.
Upravljavec vaših osebnih podatkov je podjetje:
LASSANA, frizerstvo in kozmetika, d.o.o., Cankarjeva cesta 3, 1000 Ljubljana,
Upravljavca osebnih podatkov lahko kontaktirate na:
tel. 01 422 46 40,
e-pošta: info@lassana.si
V nadaljevanju opisujemo katere podatke zbiramo, za katere namene ter kako jih obdelujemo.

1. Osnovne definicije

V tem odseku so vam na voljo osnovne definicije, povezane z obdelavo osebnih podatkov, ki jo izvajamo.
Vsak pojem ima znotraj te Politike pomen, kot je opredeljen spodaj.
Osebni podatek je vsaka informacija, ki se nanaša na določenega ali določljivega posameznika (npr. ime, priimek, e-naslov, podatki o uporabi naše spletne strani, ipd.).
Upravljavec pomeni pravno osebo, ki določa namene in sredstva obdelave vaših osebnih podatkov. Upravljavec vaših osebnih podatkov je Lassana d.o.o.
Obdelovalec pomeni pravno ali fizično osebo, ki obdeluje osebne podatke v imenu upravljavca. Več o obdelovalcih najdete v točki 4 te Politike.
Obdelava pomeni zbiranje, hrambo, vpogled, spremembe in druge posege, vključno z brisanjem in anonimizacijo.

2. Na koga se ta politika zasebnosti nanaša?

Ta politika zasebnosti opredeljuje obdelavo osebnih podatkov, ki jo izvaja Lassana d.o.o. v okviru:

  • uporabe Lassanine spletne strani,
  • uporabe Lassanine spletne trgovine,
  • uporabe Lassaninih storitev in
  • poslovnega sodelovanja z Lassano (B2B).

3. Kako poteka obdelava osebnih podatkov v Lassani?

Pri Lassani vaše osebne podatke vedno obdelujemo na podlagi zakonitih in vnaprej določenih namenov. Več o obdelavi si lahko preberete v spodnji odsekih, ki so razdeljeni na različne aspekte obdelave, ki jo izvajamo. Vsa naša obdelava poteka na ustreznih pravnih podlagah, ki so pojasnjene spodaj.

Sem uporabnik Lassanine spletne strani

V kolikor uporabljate Lassanino spletno stran (www.lassana.si) vaše osebne podatke obdelujemo za naslednje namene:

Pri uporabi naše spletne strani uporabljamo tudi piškotke, zato vas prosimo ,da si pozorno preberete tudi našo politiko piškotkov, ki vam je na voljo tukaj.

Kaj je profiliranje?

Lassana izvaja blago profiliranje in avtomatsko obdelavo osebnih podatkov posameznikov, ki so podali ustrezno soglasje.
Profiliranje nam pomaga, identificirati vaš interese in zanimanja, kar nam omogoča, da vam ponudimo vam prilagojene vsebine naših e-novic, ki bo bolj ustrezala vašim željam in potrebam. Brez osebnih podatkov pa ne moremo ustvariti profila posameznika, posledično pa prejmete zgolj naše splošne e-novice.
Za pripravo profila zbiramo naslednje osebne podatke:

  • Ime in e-naslov,
  • Podatki o prebiranju naših e-novic.

Na podlagi profila vam pošiljamo prilagojeno ponudbo preko e-pošte. Prav tako bo na podlagi profila posameznik prejemal določene ugodnosti.

Sem uporabnik Lassanine spletne trgovine

Naša spletne trgovina vam je na voljo na naslovu: https://trgovina.lassana.si/. Da bi zagotovili delovanje spletne trgovine in vam omogočili uporabniku prijazno spletno trgovino obdelujemo vaše osebne pdoatke na naslednje načine:

Namen obdelave Pravna podlaga Vrste osebnih podatkov
Izvedba nakupa v spletni trgovini Pogodbeno razmerje Ime in priimek, naslov za dostavo, e-naslov, telefonska številka, podatki za plačilo
Komunikacija v zvezi s povpraševanjem Predpogodbeni odnos Ime, e-naslov, telefon, sporočilo
Komunikacija v zvezi z naročilom (dostava, reklamacije) Pogodbeni odnos Nabor podatkov je odvisen od situacije
Registracija in uporaba uporabniškega računa Zakoniti interes Ime in priimek, e-naslov, geslo, naslov za dostavo
Pošiljanje obvestila o nedokončanem nakupu Predpogodbeni odnos e-naslov
Registracija na e-novice Soglasje Ime, e-naslov
Pošiljanje prilagojenih e-novic
Več o profiliranju si preberite zgoraj
Soglasje Ime, e-naslov, IP naslov, čas klika, beleženje povezav in vsebin, ki si jih posameznik ogleda, podatki o napravi in brskalniku
Izvedba ankete zadovoljstva Zakoniti interes optimizacije poslovanja Podrobnosti so opredeljene pri vsaki posamezni anketi
Zagotavljanje varnosti spletne strani Zakoniti interes zagotavljanja varnosti uporabe spletne strani in preprečevanja zlorab IP naslov
Izvajanje statističnih analiz Zakoniti interes optimizacije poslovanj Statistične analize izvajamo na podlagi anonimiziranih podatkov, kjer identifikacija ni mogoča
Uveljavitev pravnih zahtevkov in varstvo naših pravic Zakon Nabor podatkov je odvisen od situacije

Pri uporabi naše spletne strani uporabljamo tudi piškotke, zato vas prosimo ,da si pozorno preberete tudi našo politiko piškotkov, ki vam je na voljo tukaj.

Sem uporabnik Lassaninih storitev – fizična oseba (potrošnik)

Kot uporabniki naših storitev vam poskušamo v naših salonih nuditi čim višjo nivo kvalitete in ugodja. V ta namen lahko obdelujemo tudi vaše osebne podatke. Katere podatke zbiramo in na kakšnih podlagah si oglejte v spodnji tabeli:

Namen obdelave Pravna podlaga Vrste osebnih podatkov
Izvedba storitev oz. nakup v salonu z uporabo online rezervacije termina Pogodbeno razmerje Ime in priimek, e-naslov, telefonska številka, datum in čas termina
Izvedba storitev oz. nakup v salonu z uporabo kartice kluba zvestobe Pogodbeno razmerje Ime in priimek, e-naslov, telefonska številka, datum in čas termina, podatki o članski kartici
Izvedbi posebnih storitev, ki zahtevajo obdelavo osebnih podatkov (npr. trajno ravnanje las) Pogodbeni odnos Obseg osebnih podatkov je naveden pri posamezni storitvi
Izvedba naročanja preko telefonske številke ali fizično v salonu Predpogodbeni odnos Ime in priimek, datum in čas termina, kontaktne informacije (e-naslov, telefonska številka)

Sem B2B uporabnik

V kolikor z Lassano sodelujete kot uporabnik B2B trgovine, vaše osebne podatke obdelujemo na naslednje načine:

Namen obdelave Pravna podlaga Vrste osebnih podatkov
Izvedba nakupa v spletni trgovini Pogodbeno razmerje Ime in priimek, naziv podjetja, davčna številka naslov za dostavo, e-naslov, telefonska številka, podatki za plačilo
Izvedba nakupa preko terenske ali skladiščne prodaje Pogodbeni odnos Ime in priimek, naziv podjetja, davčna številka naslov za dostavo, e-naslov, telefonska številka, podatki za plačilo
Komunikacija v zvezi s povpraševanjem Predpogodbeni odnos Ime, naziv podjetja, e-naslov, telefon, sporočilo
Komunikacija v zvezi z naročilom (dostava, reklamacije) Pogodbeni odnos Nabor podatkov je odvisen od situacije
Registracija in uporaba uporabniškega računa Zakoniti interes Ime in priimek, naziv podjetja, e-naslov, davčna številka, naslov, telefonska številka
Organizacija izobraževanj in dogodkov Pogodbeno razmerje /soglasje*
*točna pravna podlaga bo opredeljena pri posameznem dogodku
Podrobnosti so opredeljene pri vsakem posameznem dogodku

4. Kdo lahko obdeluje moje osebne podatke?

Osebne podatke uporabljamo v naši družbi kot upravljavec in jih v določenih primerih posredujemo našim pogodbenim obdelovalcem, ki so zavezani k strogemu varstvu vseh podatkov. Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodelujemo so:

  • Appoteka d.o.o. nam zagotavlja spletno programskp opremo Shopamine, ki nam omogoča vodenje evidence naročanj;
  • Google Analytics, ki nam omogoča statistične analize z agregiranimi podatki, brez identifikacije;
  • Fresha je programska oprema, ki omogoča online naročanje;
  • partnerji, ki upravljajo s plačilnimi sistemi za zagotavljanje plačil (MasterCard, Maestro, Visa, American Express, Diners)
  • dostavna služba Pošta Slovenije d.o.o., kadar vam dostavi naročeno blago;
  • Mintpos, ki skrbi za delovanje našega kluba zvestobe.2

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov. Podjetje ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretjim nepooblaščenim osebam. Vaše osebne podatke posredujemo pogodbenim obdelovalcem zgolj na podlagi sklenjenega pogodbenega razmerja, ki opredeljuje varstvo osebnih podatkov.
Vaših osebnih podatkov ne bomo iznašali v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v primeru, ko bodo sprejeti ustrezni zaščitni ukrepi v skladu z veljavno zakonodajo.

5. Kako ščitite moje osebne podatke?

Osebne podatke, ki jih obdelujemo pri izvajanju naših storitev skrbno varujemo z različnimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi.
Sem sodijo predvsem:

  • izobraževanje zaposlenih in naših poslovnih partnerjev z vidika varstva osebnih podatkov,
  • zavezanost zaposlenih in poslovnih partnerjev k varovanju osebnih podatkov in izvajanje nadzora,
  • zagotavljanje visoke ravni varnosti v naši spletni trgovini z ustrezno enkripcijo in varnostnimi protokoli,
  • redno posodabljanje in vzdrževanje naše strojne in programske opreme.

6. Kakšne so moje pravice?

Glede obdelave osebnih podatkov so vam na voljo naslednje pravice:
pravica do dostopa in izpisa: pravico imate pridobiti informacijo o tem ali obdelujemo vaše osebne podatke ter informacije o obdelavi, ki jo izvajamo. Prav tako lahko zahtevate izpis osebnih podatkov, ki jih zbiramo o vas.
pravica do preklica privolitve, če ste privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov, imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje na elektronski naslov info@lassana.si. Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za vas nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa vam po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov ne bomo mogli več nuditi določenih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. izvedbe online rezervacije termina v naših salonih).
pravica do popravka pomeni, da imate pravico doseči, da popravimo netočne ali nepopolne osebne podatke v zvezi z vami;
pravica do izbrisa, imenovana tudi »pravica do pozabe«, pomeni, da imate pravico doseči, da izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, če so izpolnjeni predpisani pogoji (obdelava ni več potrebna, preklic privolitve in neobstoj druge pravne podlage, utemeljen ugovor, nezakonita obdelava, izbris zahtevajo veljavni predpisi in podobno);
pravica do omejitve obdelave pomeni pravico, da dosežete, da začasno omejimo obdelavo vaših podatkov. Obdelavo lahko omejimo, če oporekate točnosti podatkov, če ste vložili ugovor k obdelavi (več o ugovoru spodaj), če je obdelava nezakonita ali če obdelava ni več potrebna za upravljavca, temveč za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo vaših pravnih zahtevkov;
pravica do prenosljivosti pomeni pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste nam jih posredovali kot upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da vas pri tem kakorkoli ovirali (velja za podatke, ki jih obdelujemo avtomatizirano na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja);
pravica do ugovora vam omogoča, da ugovarjate obdelavi, ki jo izvajamo na podlagi zakonitih interesov. Prav tako imate vedno možnost ugovarjati obdelavi za namene trženja, vključno z oblikovanjem profilov. Vsak ugovor bomo obravnavali in z obdelavo prenehali ,v kolikor se ne izkaže, da obstajajo nujni legitimni interesi, ki prevladajo nad posegom v zasebnost.
pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu. Če domnevate, da vaše osebne podatke obdelujemo neupravičeno oziroma v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi imate pravico vložiti pritožbo. Nad obdelavo podatkov, ki jo izvajamo z naše strani, se lahko pritožite Informacijskemu pooblaščencu, ki se nahaja na naslovu Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana. Več o Informacijskem pooblaščencu pa vam je na voljo na: https://www.ip-rs.si/.

7. Koliko časa hranite moje osebne podatke?

Namen obdelave Rok hrambe
Nameni obdelave povezani z uporabo spletne strani
Registracija na e-novice* Do preklica /3 leta od zadnje aktivnosti uporabnika
Pošiljanje prilagojenih e-novic* Do preklica /3 leta od zadnje aktivnosti uporabnika
Povpraševanje na podlagi kontaktnega obrazca Izbris se izvaja 4krat letno
Rezervacija termina v salonu Ves čas trajanja uporabniškega računa
Sodelovanje v nagradnih igrah Navedeno pri posamezni nagradni igri
Zagotavljanje varnosti spletne strani* Hramba agregiranih in anonimiziranih podatkov
Izvajanje statističnih analiz* Hramba agregiranih in anonimiziranih podatkov
Uveljavitev pravnih zahtevkov in varstvo naših pravic* Navedeno pri uveljavitvi posameznega zahtevka
Hramba podatkov kandidatov za zaposlitev Do preklica, vendar ne dlje kot 2 leti po prejemu prošnje za zaposlitev
Nameni uporabe povezani z uporabo spletne trgovine
Izvedba nakupa v spletni trgovini 5 let od izpolnitve naročila
Komunikacija v zvezi s povpraševanjem Izbris se izvaja 4krat letno
Komunikacija v zvezi z naročilom (dostava, reklamacije) 5 let od izpolnitve naročila
Registracija in uporaba uporabniškega računa Do izbrisa računa s strani uporabnika
Izvedba ankete zadovoljstva Po zbiranju se posamezne ankete uniči in se podatke uporablja zgolj v agregirani obliki, ki vas ne identificira
Nameni obdelave povezani z izvedbo storitev v salonih
Izvedba storitev oz. nakup v salonu z uporabo online rezervacije termina Čas trajanja uporabniškega računa
Izvedba storitev oz. nakup v salonu z uporabo kartice kluba zvestobe Ves čas trajanja članstva
Izvedbi posebnih storitev, ki zahtevajo obdelavo osebnih podatkov (npr. trajno ravnanje las) Rok hrambe je opredeljen ob posamezni storitvi
Izvedba naročanja preko telefonske številke ali fizično v salonu 5 let od izvedbe storitve
Nameni obdelave osebnih podatkov pri poslovanju B2B
Izvedba nakupa v spletni trgovini 3 leta od izvedbe naročila
Izvedba nakupa preko terenske ali skladiščne prodaje 3 leta od izvedbe naročila
Komunikacija v zvezi s povpraševanjem Izbris se opravi 4krat letno
Komunikacija v zvezi z naročilom (dostava, reklamacije) 3 leta od izvedbe naročila
Registracija in uporaba uporabniškega računa Ves čas uporabe uporabniškega računa
Organizacija izobraževanj in dogodkov Rok hrambe bo podan pri posameznem dogodku

*Nameni označeni z * se uporabljajo tako pri uporabi naše spletne strani kot pri uporabi naše spletne trgovine, pri čemer se roki hrambe ne razlikujejo.

8. Spletni vtičniki

Lassana na svoji spletni strani in pri svoji spletni trgovini uporablja naslednje vtičnike: Facebook in Instagram.
Uporaba posameznega vtičnika je prepuščena posamezniku; v kolikor pa se za takšno uporabo odločite, si prosimo preberite spodnje opozorilo.
Uporaba vtičnikov za socialna omrežja je na lastno odgovornost posameznika. Vsako socialno omrežje uporablja lastna pravila zasebnosti in obdelave varstva osebnih podatkov, na katera Lassana ne more vplivati, niti jih nima pod nadzorom. Ta pravila zasebnosti in obdelave osebnih podatkov niso povezana z Lassaninimi pravili. Pred uporabo posameznega socialnega omrežja preko vtičnika naj si posameznik prebere pravila zasebnosti posameznega socialnega omrežja.
Posameznik je v celoti sam odgovoren za kakršnekoli navedbe, objave in interakcije s socialnimi omrežji. Lassana ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala iz uporabe socialnega omrežja za uporabnika.

9. Imam dodatna vprašanja

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@lassana.si.